Ik ben er klaar voor - Reisverslag uit Enkhuizen, Nederland van Marjan Versteeg-van Doornik - WaarBenJij.nu Ik ben er klaar voor - Reisverslag uit Enkhuizen, Nederland van Marjan Versteeg-van Doornik - WaarBenJij.nu

Ik ben er klaar voor

Door: Marjan

Blijf op de hoogte en volg Marjan

11 Maart 2015 | Nederland, Enkhuizen

Nou ik ben er klaar voor hoor. Nieuwe account voor Waar ben jij nu aangemaakt. De vorige deed een beetje vreemd.
Alles in de koffer en tas.
Boodschappenlijstje van Anouk afgewerkt, en de 30 kilo die ik mee mag nemen ga ik halen ook denk ik. Hahaha.

Morgenochtend vertek naar Schiphol. Om 11:45 vlieg ik naar Istanbul, daar moet ik wachten tot 20:15 uur. Dan vlieg ik door naar Kathmandu, Nepal.
Vrijdagmorgen zo rond 07:00 uur hoop ik daar te landen. Anouk zal me daar oppikken, en gaan we met de taxi naar de nieuwe familie van Anouk. De familie van Yogen. Daar zal ik dan de komende dagen verblijven. Leuk om de familie te ontmoeten, ook spannend natuurlijk.

Voor wie het leuk vind om de vlucht te volgen hier de vluchtnummers :