Lucky Day - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Marjan Versteeg-van Doornik - WaarBenJij.nu Lucky Day - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Marjan Versteeg-van Doornik - WaarBenJij.nu

Lucky Day

Blijf op de hoogte en volg Marjan

26 Maart 2015 | Nepal, Kathmandu

Dinsdag 24 maart was voor ons echt een lucky day. Het is echt een heel lang verhaal. Ik houd het heel kort omdat internet er zo weet uit vliegt.
Hele goede deals gemaakt met verkopers van harembroeken en jak wollen sjawls om mee te nemen naar Nederland.
Portomonaie kwijt geweest maar weer terug gevonden door een Israelische toerist .......gelukkig zat er alleen maar geld in maar toch....

Woensdag 25 maart naar Bhaktapur geweest met Yogen en zijn moeder. De moeders op stap met het stel......was een erge leuke dag.
Naar een tempel geweest hoog in de bergen Changru Narayan Temple.
Daarna een papierfabriekje bezocht, lekker geluncht

• 26 Maart 2015 - 14:01

Mart:

Hoi Lieverds.

Wat weer een mooie ervaringen en wat fijn dat jullie weer iets kunnen ondernemen.
    Een bijzondere ervaring samen met het jonge stel en de moeders. Wat leuk.
    Dat is nog eens iets anders dan georganiseerd achter een dame met een blauwe jurk en een vlaggetje aan lopen. ( uitspraak van opa/pap.

Ik kijk uit naar de verhalen Marjan, maar eerst nog volop genieten hoor!
    Dikke kus van ons.

Mam/oma.

• 26 Maart 2015 - 15:09

Joke Bakker:

hey famillie gelukkig gaat het dus goed en vermaken jullie je weer fijn om te lezen super leuk om je verslagen te volgen nog heeeel veel plezier kijk uit naar je volgende verhaal dikke kus