happy birthday - Reisverslag uit Enkhuizen, Nederland van Marjan Versteeg-van Doornik - WaarBenJij.nu happy birthday - Reisverslag uit Enkhuizen, Nederland van Marjan Versteeg-van Doornik - WaarBenJij.nu

happy birthday

Blijf op de hoogte en volg Marjan

15 Maart 2015 | Nederland, Enkhuizen

Even een berichtje vanuit Kathmandu, alwaar het feest is......Anouk is jarig !!!!!!!
Vanmorgen hebben we snel een appeltaart gebakken en de bananen, chocolade taart staat nu in de oven.
Het wordt een echte traditional Nepali appeltaart. Hier en daar wart aanpassingen maar hij ruikt lekker. Bitterkoekjes pudding staat op te sijven bij de buurvrouw en Anouk heeft een prachtige tika gekregen van de buuf.
Vanmiddag komen er wat mensen langs om de verjaardag van Anouk te vieren. De keuken is inmiddels ook versierd met mooie slingers van de Hema, dus wij zijn er klaar voor.

Gisteren hebben we heel Kathmandu te voet doorkruist. Ze verklaren ons hier voor gek, Nepalezen lopen niet zo veel .......
De Golden Temple was een mooie ervaring......indrukwekkend !!

In de bus was ook een hele beleving........Klein maar fijn zullen we maar zeggen. Klein voor grote Europese reuzen zoals wij. Maar goed hij heeft ons gebracht waar we wilden en dat voor maar 40 eurocent per persoon. Dat is een lachertje natuurlijk, maar het gejank in Nederland over openbaar vervoer is ook echt een lachertje, laten we daar maar snel mee ophouden.

Vanaf een uur of 10 is hier waarschijnlijk geen stroom meer en internet is nu even maar dat beloofd niets !!!
"We will see what de day brings us", dat is het motto hier.
Een goed motto waar velen van kunnen leren, inclusief ik zelf.

Namaste, groetjes van ons

• 15 Maart 2015 - 09:11

Oma Mart:

Hoi Anouk

Van Harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    Dat wordt smullen begrijp ik.
    Even geen Skype dus breng ik alvast de felicitatie op deze manier.
    Ga het later nog eens proberen maar vanmiddag zijn we er niet.
    Ik wens jullie een hele fijne dag op deze voor jou bijzondere verjaardag.
    Liefs en de groetjes voor allen.

Oma.

Hoi Marjan.

Van Harte gefeliciteerd met de verjaardag van Anouk.
    Het wordt ook voor jou een heel bijzondere dag denk ik zo.
    Geniet , geniet, geniet.
    Al een beetje aan het tempo gewend?

Wat ben ik blij met de blog. Fijn.
    Ik wens jullie een heel fijne dag samen met de familie daar en het bezoek dat nog gaat komen.

En kijk weer uit naar het volgende berichtje. Maar besef ook dat de verbinding ons af en toe in de steek laat. Als jullie het maar fijn hebben samen.
    een hele dikke knuffel van ons en tot het volgende berichtje.

Namaste

Mam.

• 15 Maart 2015 - 10:39

Co En Corrie:

hallo Marjan, wat bijzonder om zo de verjaardag van je dochter mee te vieren. Van harte gefeliciteerd!!!!! Geniet lekker van die heerlijke taarten en heel veel groetjes uit Enkhuizen.

• 15 Maart 2015 - 11:34

Sandra:

super leuk om je verhalen te lezen! Van harte gefeliciteerd met Anouk!doe haar de groetjes en geniet van deze bijzondere dag!! Xxx

• 15 Maart 2015 - 19:08

Astrid:

Hey,

Wat leuk een reisverslag! Ik ben nu al benieuwd naar de foto's.
    Hoe was het weerzien? En hoe ging de reis?
    Gefeliciteerd met de verjaardag van Anouk!
    Geniet maar lekker van de zelfgebakken taart.
    En een wijs motto. Al is dat hier in het drukke kikkerlandje moeilijk te realiseren, maar waar een wil is...

XXX Astrid

• 16 Maart 2015 - 09:01

Marijke:

Hieperdepiep...gefeliciteerd...
    Wat een bijzondere ervaring om je dochters verjaardag te vieren in Nepal!!!
    jullie zullen het vast gezellig maken met de slingers en de taart...
    geniet er lekker van en laat ons meegenieten van de foto's .... de taart is tegen de tijd dat je terugkomt niet meer te eten :-(
    groetjes en GENIET XX

• 18 Maart 2015 - 10:33

Joke:

hallo lieve fam ff een berichtje vanuit akkrum lees dat jullie je goed vermaken ben heel blij voor jullie. Lekker genieten van elkaar ben super benieuwd naar alle ervaringen en vooral de fotos en jij anouk past perfect in die wereld daar dat is echt te zien wens jullie nog een top tijd en vooral veel liefde dikke kus van ons