Hehe, we zijn er weer - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Marjan Versteeg-van Doornik - WaarBenJij.nu Hehe, we zijn er weer - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Marjan Versteeg-van Doornik - WaarBenJij.nu

Hehe, we zijn er weer

Blijf op de hoogte en volg Marjan

23 Maart 2015 | Nepal, Kathmandu

Zoals gezegd, hehe, we zijn er weer.
Vanaf dinsdag zijn we bezig geweest met onze gezondheid,
Eerst Anouk ziek, of door haar spijsverteringsprobleem of misschien iets verkeerd gegeten ?
We zijn echt heel voorzichtig met van alles.
Voor mij, de eerste keer in Azie, is het niet helemaal vreemd om dan ook ziek te worden. Anouk is hier al een mooie tijd, dus waar dit vandaan gekomen is ??
Vanaf zaterdag nacht ben ook behoorlijk ziek geweest. Een emmer en het toilet waren mijn beste vrienden.

Het zal van alles geweest zijn, het klimaat verandert hier gewoon binnen 2 weken. In Europa gaat daar iets langer over heen. Met de dag wordt het warmer en over een paar weken is het hier gewoon tussen de 40 en 45 graden en heeeeel vochtig.

Ik zal verder niet in detail treden, maar we zijn goed verzorgd in Tamrakar Hospital. Anouk en ik lagen in bed 1 en bed 2, we maken er maar grapjes over. Wat moet je anders.

Anouk had heel veel plannen bedacht en niet alles kan uitgevoerd worden omdat we gewoon een paar dagen te ziek zijn geweest.
Rede te meer om hier nog eens terug te keren. Het ziet er naar uit dat het zeker zal gaan gebeuren.

Vandaag gaan we weer voorzichtig iets ondernemen. Rustig aan maar weer proberen en met de taxi.....

Tot snel allemaal,

Namaste !!

  • 23 Maart 2015 - 09:18

    Frans:

    Hoi Anouk en Marjan,
    Leuk om jullie reisverslagen te lezen en dat het een bijzondere belevenis is voor jullie. En wat de darmproblemen betreft; denk maar zo, hier in Holland heerst nog steeds de griep dus… waar ben je beter af.
    Marjan, ik ben erg benieuwd naar al je ervaringen met de mensen en hun gewoontes. Ik kijk er naar uit. Geniet van elkaar en van jullie vakantie.
    Groet, Frans

  • 23 Maart 2015 - 09:54

    Corrie En Co:

    lieve Marjan en Anouk, doen jullie een beetje voorzichtig?? Fijn dat jullie je nu weer beter voelen. Ik hoop dat je nog lekker geniet daar in Nepal!!! liefs uit Enkhuizen.

  • 23 Maart 2015 - 18:45

    Joke Bakker:

    hey meiden wat jammer nou maar net wat je zegt alles is anders daar. Hoop dat het wat beter gaat hoor en dat je er weer heen gaat tweifel ik niet aan geniet nog maar lekker en liefs vanuit akkrum

  • 23 Maart 2015 - 20:02

    Linda:

    Goed te horen dat het weer wat beter gaat. Gefeliciteerd nog beiden met de verjaardag van Wilfred;-)). Geniet van alles en van elkaar en hopelijk blijven de buikje rustig XXX

  • 24 Maart 2015 - 08:25

    Mart:

    Hoi schatten.

    Fijn dat het weer beter met jullie gaat.
    Ook hier kan je spijsvertering in de war raken. Hebben jullie mij aangestoken? Ha, ha.
    Ik ben niet in bed beland dus zo erg was het niet.
    Ik hoop dat jullie verder nog kunnen genieten van al het moois en liefs wat Nepal en de mensen daar jullie hebben te bieden.
    Geniet, geniet, geniet. En pas goed op jezelf.

    Heel veel liefs van ons.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marjan

Actief sinds 11 Maart 2015
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 3353

Voorgaande reizen:

12 Maart 2015 - 01 April 2015

Anouk en Marjan in Nepal

Landen bezocht: