BLEH - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Marjan Versteeg-van Doornik - WaarBenJij.nu BLEH - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Marjan Versteeg-van Doornik - WaarBenJij.nu

BLEH

Door: Marjan

Blijf op de hoogte en volg Marjan

20 Maart 2015 | Nepal, Kathmandu

Zoals sommigen van jullie misschien al begrepen hadden is Anouk gisteren ziek geworden. Inmiddels kan ze weer kleine dingetjes eten maar is nog zwakjes.
Vannacht was ik ook erg onrustig, moet net als Noukie rennen naar de wc. Vandaag blijven we nog maar even thuis in de hoop morgen wat te kunnen ondernemen. Willen we dan iets gaan doen pakken we wel een taxi om krachten op te bouwen en te sparen.

Het is nou eenmaal zo, ik ben allang blij dat ik hier ben. We hebben al prachtige ervaringen meegemaakt, en het ziet er naar uit dat dit niet de eerste en ook niet de laatste keer is dat ik/wij Nepal zullen bezoeken, hahahaha

Wegaan nu weer even tukken.......tot snel xxxx
Ik leer de familie op deze manier ook redelijk kennen.........wat toch een zorgzaamheid !!!!

  • 21 Maart 2015 - 11:46

    Mam:

    He get ,wat vervelend nou. Ik hoop dat jullie weer snel opknappen zodat jullie je avontuur weer voort kunnen zetten. En hoop weer snel iets te horen.
    Groetjes voor allen.

    Dikke knuffel voor jullie beiden.

    Mam.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marjan

Actief sinds 11 Maart 2015
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 3375

Voorgaande reizen:

12 Maart 2015 - 01 April 2015

Anouk en Marjan in Nepal

Landen bezocht: