Aankomst in Katmandu - Reisverslag uit Enkhuizen, Nederland van Marjan Versteeg-van Doornik - WaarBenJij.nu Aankomst in Katmandu - Reisverslag uit Enkhuizen, Nederland van Marjan Versteeg-van Doornik - WaarBenJij.nu

Aankomst in Katmandu

Door: Marjan

Blijf op de hoogte en volg Marjan

13 Maart 2015 | Nederland, Enkhuizen

Vandaag om 07.20 uur ben ik geland in Kathmandu. Wat een zit zeg. Vliegen is niet mijn ding hoor.......Naar buiten kijken kan prachtig zijn , vooral wanneer je aan komt vliegen in Nepal. Prachtig die bergen.
Anouk kwam mij afhalen van het vliegveld, je raad het al.........dat was even heel emotioneel. Maar heerlijk om haar weer even in mijn armen te hebben. Nadat een bevriende taxi-chauffeur ons naar het huis bracht van Yogen en zijn familie, heb ik kennis gemaakt met Yogen, Niten en vader Mohan. Moeder Shashi is nog aan het werk. Wat zal ze opkijken van haar nieuwe tafelzeiltje. Kadootje.........
Bij ons gewoon bij de Hema, om hier aan te schaffen bijna niet te doen.

Anouk heeft inmiddels al haar boodschapjes uit de koffer gehaald en we zitten gezellig samen in haar slaapkamer te kletsen, eten en thee te drinken.

En ik .......vanmiddag even een tukkie gedaan, ik denk een hele kleine jet-lag. Gelukkig slapen mensen hier over het algemeen al rond een uur of 9 half 10, laten dat nou precies mijn tijden zijn.
De rede zal zijn dat er geen stroom is en pikkedonker.

Geeft niks, ik kan daar wel tegen......
Vanavond lekker slapen en morgen fris en fruitig weer op!!

Tot snel !!

  • 13 Maart 2015 - 10:38

    Chris:

    hoi Marjan wat mooi, ja dat zal zeer emotioneel zijn geweest. Kan me dat goed voorstellen, geniet lekker van die heerlijke meid van jou. Veel plezier de komende weken.

  • 13 Maart 2015 - 11:13

    Manon:

    Wiiehoooeee! Eindelijk ♡

  • 13 Maart 2015 - 11:17

    Mam:

    Hoi Marjan en Anouk en allemaal.

    Fijn dat je goed aangekomen bent Marjan, na de lange zit. En nu maar genieten hoor.
    Van elkaar en het mooie land.
    Ik had vanmorgen al op het vliegschema gezien dat je redelijk op tijd aan gekomen was.
    We lezen vast wel weer eens wat de komende dagen, dat zou fijn zijn.
    Heel veel liefs en een hele dikke knuffel van ons.
    Mam.

  • 13 Maart 2015 - 11:25

    Ellen:

    hoi marjan
    is mooi dat je goed bent aan gekomen. feliciteer anouk maar en geniet van je vakantie tot 2 mei

  • 13 Maart 2015 - 11:52

    Corrie En Co:

    hoi Marjan en Anouk, lekker genieten nou samen. En vooral van het mooie Nepal, de mooie mensen en de cultuur. Als je mijn spullen hebt afgeleverd, wil je het dan even laten weten?? dan kan ik de mensen gaan mailen waar het voor is, groetjes aan Anouk vanuit een koud maar zonnig Enkhuizen.

  • 13 Maart 2015 - 11:53

    Anita:

    Geniet van deze vakantie!!

  • 13 Maart 2015 - 19:11

    Joke Bakker:

    Wat leuk om je zo te kunnen volgen ik hou je in de gaten dikke zoen

  • 13 Maart 2015 - 23:02

    Karin Brakkee:

    Lieve Marjan,

    Wat fijn dat je veilig bent aangekomen. Zo raar dat je nu helemaal daar bent. Hoop dat je lekker slaapt je eerste nacht! Nogmaals: geniet van elke minuut. Wat een ervaring!
    Kus voor Anouk en voor jou X

    lieve groeten, Karin

  • 14 Maart 2015 - 01:03

    Klaas En Linda:

    Prachtig te lezen hoor. Ik ga je volgen. Geniet samen. Dikke kus en een dikke knuffel voor jou en anouk en een lieve groet aan de familie. XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marjan

Actief sinds 11 Maart 2015
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 3352

Voorgaande reizen:

12 Maart 2015 - 01 April 2015

Anouk en Marjan in Nepal

Landen bezocht: